sahar_winter_girl 76647809

دیدگاه ها (۲۱)

دوستان گرامی.الهی روزتون.حالتون.زندگیتون خوب خوب خوب باشه.

زندگی کوتاه است.نه غمش می ارزد و نه شادی ماندن دارد.بهترین ر...

به نظرتون حق با پدر بود یا پسر🤔🤔به نظر خودم پدر

......مخاطب ؟نمیدونم خودممشاید اصلأ مخاطبی نداره.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط