اگر درباره‌ من از تو پرسیدند بگو : به اندازه‌ای که دوستم داشت آزارش دادم :) 🤍

دیدگاه ها (۱)

تقدیم با بهترین آرزوها شروع هفته تون عالی امروزتون پربار و لحظاتتون آرام امیدوارم روز و هفته ای پر برکت و پراز نغمه‌ها رویایی داشته باشید 🌤

او بر من بارید ... بر من تابید ....و من شدم گل او... لاله ی واژگون او .... او اکنون آسمان است .....💖

رمضان مبارک

زیباترین روح‌ها، شلوغ‌ترین دنیاها را دارند... اما برای آرامش، فقط یک نام کافی است: نام کسی که دوستش داری. امشب در خواب ملاقات کنیم 🌙💫

اگر درباره‌ی من از تو پرسیدند، بگو: «به همان اندازه که دوستم...

اگر درباره من پرسیدند بگو:"اندکی زندگی را دوست داشت و بسیار ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط