اینو اسکی رفتم چون منو توصیف می‌کنه😂

اینو اسکی رفتم چون منو توصیف می‌کنه😂
دیدگاه ها (۲۰)

روش ساختن بک برای اونایی که بلد نیستن

عزیزان این آخرین پست من تا تابستون سال دیگست شب قراره گوشیمو...

و ما مثل همیشه جونکوک داریم😅که باعث ریزش پشمای اعضا میشه 🤣

من می‌خوام به اعتراف بکنم اونم اینکه کلاً یه کراش دارم با ای...

داره منو توصیف می کنه❤️‍🩹

فکر کنم از یکی اینو اسکی رفتم😁😅

یادم نیست از کجا اسکی رفتم خلاصه ببشقید منو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط