منو خآهرمیم ک اخرش من همیشه صوتی میدم تو دوا ها😐

منو خآهرمیم ک اخرش من همیشه صوتی میدم تو دوا ها😐
دیدگاه ها (۰)

جر دقیقا اون روز من😐😂

جیخ🥲داره میگه لاک بزنم😂🦄

میتونی چیزی ک شکسته رو درس کنی؟💔🙃

عاشق شال مهرابم فقط😐♥️

منو رفیقم همیشه کم رو میدم رفیقم

بانو من بت قل میدم ی شب ک امد خونه منو ایساگی برات میدوزدم. ...

هعی اخرش مقصر من شدم‌ مثل همیشه):

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط