از یک جایی به بعد ،

از یک جایی به بعد ،
هروقت بیای دیگه به درد نمی‌خوره...
دیدگاه ها (۰)

بعضی اوقات آدما رو سخت ببخشید؛راحت که ببخشی، تکرار میکنن...!

و انسان ها فقط به فریاد هم میرسند نه به سڪوت هم ....

امیدوارم مثل تهیونگ شاد باشید

تست شد به درد هیچی نمی خوره ....اشغال دونی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط