...

از اعماق درونم آرزو دارم که درگیر قفس درونم نشوی...
دیدگاه ها (۲)

...

...

...

...

متوجه شدم که در اعماق زمستان درونم تابستانی دلپذیر وجود دارد...

یه مریم برا همتون ارزو دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط