کسی که توی آغوش غم بزرگ شده

کسی که توی آغوش غم بزرگ شده
ترسی از تنهایی نداره...!🖤🕊🤚
دیدگاه ها (۱)

همیشه بزگترین ضربه ها رو عزیزترین کسا بهت میزنن🖤

بالاتر از سیاهی که رنگی نیست🖤🙂

فقط یه احترام متقابله هیچ ترسی وجود نداره😅

از یه جایی به بعد دیگه از تنهایی نمی ترسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط