من لبخند میزنم چون...

دیدگاه ها (۰)

یه زمانی می‌خوندم از دلخوریام...

هیچی دیگه...

هر چقدر ازم فاصله بگیری...

درسته دخترم...

لبخند میزنم، ولی خوب نیستم... 🙂🖤

*من سه ساعت دارم ب این لبخند میزنم*واکنش مامان خانوم:🧐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط