#استوری

#استوری

بالاخره من ماندم و من
دیدگاه ها (۰)

#استوریبر آستان امید باطل ، خجل مکن انتظار خویش را

#استوریدل آدمیزاد که دیگر کمتر از گیاه نیست

#استوریایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است

ماندم یا نماندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🖤

او رفت ، من ماندم با خاطراتی که هنوز نفس میکشد ):🫠🥺

باورم نیست که بعد تو ماندم ..🥀🇮🇷💔#ایران#داغی_که_سرد_نمیشه#ره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط