دل من در غریبی دانونه وا بسوزه دل بسوزه

😔😔😔😔🙏🏻🌹🌹🌹🌹
دیدگاه ها (۳)

چه خوب میشوره

فقط دایی رمضون قزوینی بخونه قشنگه نفست گرم همیشه

مه نازنین بوردا مه رنگ بوه زرد یار

😂😂😂😂😂😂

من یه ساله دل وا پسه حرمتم.... #کربلایی_محمدرضا_فتوحی

باسنت بسوزه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط