اونی که دوسش داشتم رفتش 🖐️💔

اونی که دوسش داشتم رفتش 🖐️💔
لایک و سیو فراموش نکنی 😉
اگه از اکسپلور میای فالو کن (دنبال کنید) ---
دیدگاه ها (۱)

منو ببخش اگه مثل تو شاد نیستم واگه اهل ترانه های پاپ نیستم و

زیر چشمام کبود ‼️

منم خار کصه بازیو بلدم 😏💔🖐️

اگه از اکسپلور میای فالوم کن گمم نکنیدرسا

ادیت خودماگه از اکسپلور میای فالوم کن گمم نکنی

ادیت خودماگه از اکسپلور میای فالوم کن گمم نکنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط