ولی پاس شدم....

ولی پاس شدم....
دیدگاه ها (۰)

ولی خوب ادای بهتاش و در آورد

انتظار ناظم مدرسمون

و زندگی با سینگل بودن عالی است😂

امتحان ریاضی و علومم ۱۳ شدم💔🥰(حداقل پاس شدم)#cute🍥

کل اصلش این شب امتحان درس بخونی🤣👍🏻من که پاس شدم

یاسین افخمیپاس مشهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط