❌یکی نیست به این منوتو بگه چرا درمورد اون دختر بچه ده سال
❌یکی نیست به این منوتو بگه چرا درمورد اون دختر بچه ده ساله ای که همین سگها بدون دلیل گازش گرفتن و باعث شد یه خانواده عزیز دلشون رو از دست بدن پست وفیلم نمیزنی؟
🔹اینا بچه های این سرزمین نیستن؟ یا فقط کیان پیرفلک بچه ی این سرزمین بود؟ اهان حواسم نبود سود واست داشته که اونجوری زجه میزدی وحالا خفه خون گرفتی 😏
@Takhriibchi_ir 👈تخریب چی♨️
🔹اینا بچه های این سرزمین نیستن؟ یا فقط کیان پیرفلک بچه ی این سرزمین بود؟ اهان حواسم نبود سود واست داشته که اونجوری زجه میزدی وحالا خفه خون گرفتی 😏
@Takhriibchi_ir 👈تخریب چی♨️
- ۱.۳k
- ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط