💕باشد که روزگار بچرخد به کام دلت.،،،،،

💕باشد که روزگار بچرخد به کام دلت.،،،،،
دیدگاه ها (۱۶)

از خودِ «آرون افشار» هم قشنگتر میخونه.،،،،😍👌🏻👏🏻

💕________حال دلتون خوب.،،،،،، شبتون ماه 🌛🌟🌜

💕مُحکم باش پُشت تَموم آرزوهات «خُدا» وایستاده.،،،،،،،

نَفهَمیدن با نَخواستن فرق داره.،،،،،،

هرگز دلت را به روزگار مسپارنتيجه اش نا اميدى است،دلت را به خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط