۲ هفته هست میخوام سناریو بنویسم حوصله ندارم😑

۲ هفته هست میخوام سناریو بنویسم حوصله ندارم😑
دیدگاه ها (۱۰)

سناریو توکیو ریونجرزبالاخرههههههبه خودم زحمت دادم بنویسمیه ن...

کاسپیلی

حوصله ندارم چیزی بنویسم 😑

بچها سناریو بونتن میخوام بنویسم یاح یاح-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط