کار از بخشش گذشته 🫀🥀

کار از بخشش گذشته 🫀🥀
دیدگاه ها (۰)

کاش یک نفر هم میگفت:

سخته به خودت هی ببازی:)

می خواهم حرف بزنم ولی :

جهنم آشناست.......

دیگه نمیشه کاری کرد،کار از کار گذشته

کار بعضیا دیگه از شفا گذشته

جانور شناس باید بشم کار از روان‌شناس گذشته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط