و تا ابد دلتنگ همان جای خالی؛)

و تا ابد دلتنگ همان جای خالی؛)
دیدگاه ها (۰)

تا بکنه توبه شیطون:)

که من غم دارم اندازه ی زیبایی تو؛)

عاشق این آهنگ شدمممم

I don't have 😭😭😭

اگه تا ابد دلتنگ بمونم چی ؟

تا ابد این جاها میمونه خالی🥀💔تا ابد به یادتون یه داداش دیوون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط