من تو تنهاییام گریه کردم ، و توی جمع سعی کردم بقیه رو بخن

من تو تنهاییام گریه کردم ، و توی جمع سعی کردم بقیه رو بخندوم 🥲🎶🚬
دیدگاه ها (۰)

شاید...💔🖐🏻

🖤🎶

بازی هرم🙌🏻🖕🏻

🥀🖤

سعی کردم حال بقیه رو خوب کنم ولی کسی ندید#تهیونگ #جین #نامجو...

جوری که سعی میکرد بخاطر آرمی ها گریه نکنه

تعصب نهتحمیل نهجمع آگاه ولی این استفاده چی داره برای اونی که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط