مهربان باشیم

🌹🌹🌹🥰🥰🥰🥰
دیدگاه ها (۷)

بخدا اینم رایت گفت

😥😥😥😥😥👏👏👏👏

😍😍😍😢😢😢👏👏👏👏

ای جان

مهربان که باشیم چشم‌هایمان پر می شود از حس خوب آرامش؛مهربان ...

حواسمان باشد...به کوتاهی زندگی..زندگی به همین آسانی میگذرد.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط