یکی از روزهای ابراهیمیا اینا وا

یکی از روزهای ابراهیمیا اینا وا
دیدگاه ها (۰)

نه اینکه گرانی و تودم خوبه اما زمان شاهنشاه هم هم حتی به قلم...

از ظاهر آدمها کسی رو قضاوت و اعتماد نکنید

یادتون هست .

گاوی و گاوهایی هست و هستن که ....

کاش یکم چشای کورتونو وا میکردین بعد متوجه میشدین اینا از شما...

پسند شده توسط akazaforever و دیگران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط