ناموسااااا .

ناموسااااا .
وقتی دو تا گشاد ب طور هم میخورن همینه .😂😂
دیدگاه ها (۰)

نظرت ؟

قشنگه .

این قشنگه .

پسرا وقتی سرما میخورن:

ب باد رفتگان... 😂😂واسه همینه ک زیاد بستنی دوست ندارم 🤭

نتانیاهو وقتی دید سگ زرد نتوانسته تنگه رو گشاد کنه : 🤣🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط