شیطان نتیجه زمانیه که ،

شیطان نتیجه زمانیه که ،
انسان ها عشق خداوند رو تو قلبشون ندارن ... !
''البرت انیشتین'' 💆🏽‍♀🌿
.
دیدگاه ها (۰)

.

پریشانم💕🙂🥺

وقتی وایب ویدیو رو با تمام وجودم حس کردمولی نتیجه این میشه ک...

جرعت ندارن تو رو بگن پشتم ناله میکنن خب🧘🏻‍♀️💘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط