یه سوال قوی اینجا پیش میاد که اونم اینه

یه سوال قوی اینجا پیش میاد که اونم اینه
اسپاون به دست مارک ویلترومایتی(کوسه)
و بتل بیست هم به دست فردی مرکوری ( همون ترگ) کشته میشه الان اینا از یه بُعد دیگه میان یا پایان کمیکشون به همون اینوینزیبل وابسته هست؟
دیدگاه ها (۲)

ع

is that you?!tomcat?

حتما الان میگید مهم اینه که هموطن ما کشته شده و تعداد مهم نی...

زندگیه دوباره پارت یک ویو اچوچقدر زیادن....این دیگه چه کوفیت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط