شاید من ادم بدی بودم ....

شاید من ادم بدی بودم ....
دیدگاه ها (۲۰)

من واقعا سعی کردم ....:)

اینقدر به دخترام هیت ندیددد:) جیسو چشه؟ جنی چشه؟ رزی چشه ؟ ل...

.‌ وقتی یکی مال منه حق نداری بهش بگی دوست دارم وقتی یکی مال ...

بگید ببینمم

لایکو فالو یادت نره مهربونم

تو ادم بدی نیستی...

واقعا ادم بدی نبودم🙃💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط