کسی من و درک نکرد مثلت:)

کسی من و درک نکرد مثلت:)
دیدگاه ها (۰)

و من دیگر غمگین نیستم من خود دردم :))

:)))))

بذار پشت سرت حرف بزنن بازنده ها معمولا درباره ی برنده ها صحب...

...

کشی منو درک نکرد مثلت

کسی منو درک نکرد مثلت...🫡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط