انسان بودن کار هر کسی نیست...

دیدگاه ها (۰)

شب حکایت غریبی داره...!

دلم تنگه صدات...

بهترین بودم برای کمترین...

مال شما بهتره...

انسانیت..................!!

چیزی ترسناک تر از انسان نیست.)

نیاز نیست انسان بزرگی باشیم .. انسان بودن خود ، نهایت بزرگی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط