با ما لج کردن🧑‍🦯🖤

با ما لج کردن🧑‍🦯🖤
دیدگاه ها (۰)

حق

؟!

بچم

چر قبلن تو خوب بودی ولی حالا باهام سردی🕸️🖤

باما لج کردن انگار که ما ازافی بودیم بد کردن آخه ماکه عاشق ب...

من که سر عصبانیت و لج کردن با خودم پسرونه زدم😑

لج کردن خیلی خوبه😆🐥🎀نام : عشق شیرین است #سیدراما #عشق_شیرین_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط