کاش بهم نمیگفتی...

دیدگاه ها (۰)

میتونم واسه همیشه دوست داشته باشم...

متضاد منی ولی رفیقم باهات...

بهتر که رفت...

دیگه بهم نمیگفتی تنبل! :)#حق#غمگین#ادیت #edit

کاش حداقل بهم می‌گفتید چرا:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط