همیشه من اونی بودم که خبر نداشت از هیچی😔😐😂😂

همیشه من اونی بودم که خبر نداشت از هیچی😔😐😂😂
دیدگاه ها (۲)

ترکیب این دوتا🥹🛐

حق بعد از کلاس ششم گاییده شدم با X پدصگ😐😐😐

تغییر جیمین🛐🛐

کلا بنگتن فرق داره😂😂

من همیشه اونی بودم که نمیخواستم..🙃

اینم اونی که قولشو داده بودم🤣

فالورهای عزیزم دوستان گلم حمایت لایک بشه ممنونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط