بعضی وقتا فکر میکنی بردی اما در اصل باختی 👌👌👌👌

بعضی وقتا فکر میکنی بردی اما در اصل باختی 👌👌👌👌
دیدگاه ها (۵)

جای خالیت با هیچکی پر نمیشه😔😔😔

رقصش عجب انرژی میخواد 👍

لطفا با مامانا چالش نرید 😂

بردی یا باختی ؟

بردی یا باختی تو کامنت ها بهم بگو؟🍓🤍🎀

عر زدن تو تخت و خواب یا بعضی وقتا از فکر زیاد بی خوابی ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط