جمله ای که تئو گفت: خیلی دختر خوبیه نه؟!
جمله ای که تئو گفت: خیلی دختر خوبیه نه؟!
ولی اگه این دختر رو ناراحت کنی با من طرفی(🤗)
#تئودن
#𝐃𝐀𝐇𝐀17💙
سریال : هنوز 17 سالشه
فعال ترین فن پیج سریال هنوز 17 سالشه 🙌
حمایت یادتون نره قشنگام🥰
#هنوز_17_سالشه
#آرلی_تئودن_تئومان_دنیز_لیلا_آراس_سیلا_اورن_کوتای_ازگی_باریش_شبنم_هاکان
ولی اگه این دختر رو ناراحت کنی با من طرفی(🤗)
#تئودن
#𝐃𝐀𝐇𝐀17💙
سریال : هنوز 17 سالشه
فعال ترین فن پیج سریال هنوز 17 سالشه 🙌
حمایت یادتون نره قشنگام🥰
#هنوز_17_سالشه
#آرلی_تئودن_تئومان_دنیز_لیلا_آراس_سیلا_اورن_کوتای_ازگی_باریش_شبنم_هاکان
- ۴۵۱
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط