دقت کنید درجواب حرفش اینو گفت

دقت کنید درجواب حرفش اینو گفت
من قصد توهین ندارم فقط برای فان گذاشتمش
دیدگاه ها (۲)

و این خنده دار ترین نمایشنامه دنیاست ❤️‍🩹

(: ...❤️

عادیه من عاشق این دوتا شخصیتم و واقعا وایب ش مثل خودمه ؟

من از نظر روحی همیشه :

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

کمی صبر🤌🏻🔥(قصد توهین به بارسایی ها ندارم)

قصد توهین به کسی رو ندارم خواهشن به خودتون نگیرین🙏😇

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط