🥺🥺

🥺🥺
دیدگاه ها (۰)

توام کینه شتری داریا😂😅😊

فقط پشت صحنه هاشون 😇🥰

وای زوجممممم💔وقتی قرار نیست خوشبخت بشین😢😓🥺

دلم براشدن خیلی تنگ شدههه🥹🥺حیف شدن😭

سن خوبیه البته اگه اشتباه نکنی و احساسی تصمیم نگیری

تو رو کجا دیدم؟!#زیرزمین #ملک #پاشا #yeraltı #melek #paşa #ل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط