ای تکیهگاه و پناه زیباترین

ای تکیه‌گاه و پناه زیباترین لحظه‌های پرعصمت و پرشکوهِ تنهایی و خلوت من، ای شطّ شیرین پرشوکت من


🔹انتشار به مناسبت سالروز
#شهادت_امام_سجاد_علیه_السلام
#سید_الساجدین
دیدگاه ها (۰)

به قول شهید آوینی:ما نه از رفتن

من پا به پای عمه هایم...

🎥 «ای تکیه‌گاه و پناه زیباترین لحظه‌های پرعصمت و پرشکوهِ تنه...

زنی که خودکشی کرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط