ببخشید شازده ما قمار باز نیستیم، ولی خب مگه پهلوی اون دست

ببخشید شازده ما قمار باز نیستیم، ولی خب مگه پهلوی اون دست قدیمی تره نیست؟😂
دیدگاه ها (۱)

به کدامین گناه؟

سعی کن نخندی با مجازات!

⭕️ #فریاد_در_خیابان🔹اورانیوم ۶۰ درصد بحرین نیست، ماهم پهلوی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط