🥲

🥲
دیدگاه ها (۳)

وقتی قسم هایم به نام تو است، این چجور فراموش کردنی است؟!

همون لحظه نابود میشم، چه برسه به موقع نبودنش!

هر موقع، سر هر چیزی که شکستیاونو برد حساب کن.

هعیییی

خودتون آماده کنیدبه زودی خرمشهرها درپیش داریم پیش بسوی رستگا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط