من بگو بی وفا

من بگو بی وفا
حالا یار که هستی
خزان عمرم رسید
نو بهار که هستی ....؟
دیدگاه ها (۰)

حاضرم نصف عمرم و بدم برگردم به قدیم :))

......

ولی این آهنگ:😍❤️

ولی ما ایرانی ها از بیخ و ریشه مینی‌مال هستیم :🇮🇷✨🎀

ای بی وفا دگر یار که هستی

به من بگو بی وفا، حالا یار که هستی؟🫠🎀برای اصکی رفتن حتما اجا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط