ادب قشنگتر...

:/
دیدگاه ها (۱)

سطان ادب قاسم فاضلی

دیگه نمیخوام کسی دوست داشته باشم...:/

فقط نشانه شخصیت خودمه

مغرور نشو که زندگی چند روز...

فوتبال قشنگه اما ارزشیش خیلی قشنگتر..

شما به کدوم یکی میگید قشنگتر

همیشه همون لحضه که میخندی واسم یدنیا قشنگتر میشوی⛓️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط