اون بی تو قلبش بیماره چون ❤️‍🩹

اون بی تو قلبش بیماره چون ❤️‍🩹
دیدگاه ها (۲)

عشقو ♥️ گدایی میکنن 🙍

ما بالا از از سیاهی ⬛ هم تو بچگی دیدیم 😅🖤

شیطان هم بهش احترام بزاری 🔥 خودش ی فرشتس 😈

همه کسو دارو ندارم 🤍... بریدم چند سال پیش از من 🚶...! (:

اون تو قلبش جوجه‌های‌‌کوچولو زندگی میکنه :)🐣

اوع،، مرد عاشق ؛ قلبش شکست و دیگر اون شکستهع ها از نو ساختع‌...

سنی که شخصیت های ناروتو مردن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط