چه خوبه آدم ازپس خودش بربیاد

دیدگاه ها (۷)

ای روزا دنیا واس من همش کلک بودونامردی

تنهایی هم قشنگه اما به شرطی که همنشین خوبی واس خودت باشی

ادم باید روی پای خودش وایستد

تورانبایدبه کلمات سپردکلمات فقیرترازآنندکه ازپس زیبایی‌ات بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط