ایشون همزاد من هستن

ایشون همزاد من هستن
دیدگاه ها (۱۴)

بخدا از عن کمترم اگه به بهونه تولدش بهش پیام بدم بگم تولدت ...

دارم بگا میرم کممککککک کمک

میدونی چیه ؟ میخام زندگی کنم جدی میخام زندگی کنم اما نمیتونم...

مامان

ایشون ین زائد هستن

ایشون ددی جانم هستن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط