-خیلی طرفدار کیپاپ نیستم ولی این ایدلا🛐🛐🛐🛐

-خیلی طرفدار کیپاپ نیستم ولی این ایدلا🛐🛐🛐🛐
دیدگاه ها (۳۶)

-عاشقتم دوستممم🪽💗☝🏻پ.ن: چه خاله خوبیم نصفه شب پست میزارم😝

-حَتی گُل ها..چه بِرِسِه بِه آدَم ها..!

-ای باباااا😼🤙🏻

-ام ..دوسش داری؟نه، عاشقش ام :)!

با ما جر بخورید 🤣من طرفدار بی تی اس نیستم فقط این خیلی خوب ب...

من طرفدار دار این زوج نیستم فقط لیچااا شما چی چاعان لیا یا آ...

من که طرفدار بارسلونا نیستم-🤡چون واقعا نیستم🗿👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط