من🥺🫂

من🥺🫂
دیدگاه ها (۰)

🥹

خیلی سریال خوب و آموزنده ای بود من عاشقشممم ولی قسمت آخر چقد...

دقیقا🥲و سعی میکنم مهربون تر باشم و عصبانی نباشم از داداش کوچ...

بعد میگن چرا استاندارد هات بالاست😄خب ما کیدراما نگاه میکنیم

ی برنامه بدون سانسور برای دیدن سریال کره ای معرفی میکنید ؟

https://wisgoon.com/neymar_nj10 :)

#سیدجواد_ذاکر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط