دخترای من ؛
دخترای من ؛
خییلی ممنونم از حمایت هاتون 🤭🙏🏻
خواستم توضیحش بدم 👽
اسمش نیوپاپ عه ، مکانی جدید برای کاوریست ها ، بدون دعوا و بچه سال بازی 👺
شعار هم داره یوهاهاها ( برای ارزوهامون ( سسماس-)) چیزه اره
هیچ فرقی نداره با مواقع دیگه فقط شما باید اول ورود به اینجا به پیوی من بیاین و من قولنامه بدم
متن قولنامه :
اینجانب............ قول کامل میدهم که هیچ ریلی پخش نکنم ، دعوایی شروع نکنم ، و در دعوایی شرکت نکنم .
اگر هم شاهد دعوایی در نیوپاپ بودم ، سریعا اطلاع رسانی میکنم .
و با افراد سمی ویپاپ ارتباطی نمیگیرم .
این متن کلیشه جزئی میدونین نباید چیکارا کنین دیگه 😾
هرکسی هم زیر قول هاش بزنه . . . با احترام بره توی همون ویپاپ سمیش زندگی کنه 💋
هرکس هم قبول نمیکنم ، کسایی که ذاتشون رو میشناسم ، توی نیوپاپ جایی ندارن 🙏🏻
هرکسی که به صنعت میپیونده اعلام میشه ، و همه شماها باید حمایتش کنید ، اگر حداقل ۱۰ نفرتون اد استوری و حمایتش کنین اون حمایتاش میره بالا !
پیج داره برای اعلام و قوانین روهم همونجا میزارم فقط پیج نو نیست 🫦
اگر فکر میکنین چیزی باید اضاف کنم یا جایی سخت گرفتم بهم بگین 💋
خییلی ممنونم از حمایت هاتون 🤭🙏🏻
خواستم توضیحش بدم 👽
اسمش نیوپاپ عه ، مکانی جدید برای کاوریست ها ، بدون دعوا و بچه سال بازی 👺
شعار هم داره یوهاهاها ( برای ارزوهامون ( سسماس-)) چیزه اره
هیچ فرقی نداره با مواقع دیگه فقط شما باید اول ورود به اینجا به پیوی من بیاین و من قولنامه بدم
متن قولنامه :
اینجانب............ قول کامل میدهم که هیچ ریلی پخش نکنم ، دعوایی شروع نکنم ، و در دعوایی شرکت نکنم .
اگر هم شاهد دعوایی در نیوپاپ بودم ، سریعا اطلاع رسانی میکنم .
و با افراد سمی ویپاپ ارتباطی نمیگیرم .
این متن کلیشه جزئی میدونین نباید چیکارا کنین دیگه 😾
هرکسی هم زیر قول هاش بزنه . . . با احترام بره توی همون ویپاپ سمیش زندگی کنه 💋
هرکس هم قبول نمیکنم ، کسایی که ذاتشون رو میشناسم ، توی نیوپاپ جایی ندارن 🙏🏻
هرکسی که به صنعت میپیونده اعلام میشه ، و همه شماها باید حمایتش کنید ، اگر حداقل ۱۰ نفرتون اد استوری و حمایتش کنین اون حمایتاش میره بالا !
پیج داره برای اعلام و قوانین روهم همونجا میزارم فقط پیج نو نیست 🫦
اگر فکر میکنین چیزی باید اضاف کنم یا جایی سخت گرفتم بهم بگین 💋
- ۲.۱k
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط