دخترای من  ؛

دخترای من  ؛
خییلی ممنونم از حمایت هاتون  🤭🙏🏻

خواستم توضیحش بدم 👽
اسمش نیوپاپ عه ، مکانی جدید برای کاوریست ها  ، بدون دعوا و بچه سال بازی  👺
شعار هم داره یوهاهاها ( برای ارزوهامون ( سسماس-)) چیزه اره

هیچ فرقی نداره با مواقع دیگه فقط شما باید اول ورود به اینجا به پیوی من بیاین و من قولنامه بدم

متن قولنامه  :

اینجانب............ قول کامل میدهم که هیچ ریلی پخش نکنم ، دعوایی شروع نکنم  ، و در دعوایی شرکت نکنم  .
اگر هم شاهد دعوایی در نیوپاپ بودم  ، سریعا اطلاع رسانی میکنم .
و با افراد سمی ویپاپ ارتباطی نمیگیرم .

این متن کلیشه جزئی میدونین نباید چیکارا کنین دیگه 😾
هرکسی هم زیر قول هاش بزنه  .  .  . با احترام بره توی همون ویپاپ سمیش زندگی کنه 💋

هرکس هم قبول نمیکنم  ، کسایی که ذاتشون رو میشناسم  ، توی نیوپاپ جایی ندارن 🙏🏻

هرکسی که به صنعت میپیونده اعلام میشه ، و همه شماها باید حمایتش کنید  ، اگر حداقل ۱۰ نفرتون اد استوری و حمایتش کنین اون حمایتاش میره بالا   !
پیج داره برای اعلام و قوانین روهم همونجا میزارم فقط پیج نو نیست 🫦

اگر فکر میکنین چیزی باید اضاف کنم یا جایی سخت گرفتم بهم بگین 💋
دیدگاه ها (۴۳)

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌「 𝖽Ꭵᥒ𝗀 𝖽𝚘ᥒ𝗀  🗑 」 ‌ ...

در دنیای سلطنت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط