چقد حق.....💔

چقد حق.....💔
دیدگاه ها (۹)

سخت بود ولی قبولش کردم چون حقیقته...

هیچ کس به مشکلاتم احتیاجی نداره(:

Name Song:Blue Side💙🌊✨️💔

تنها نقاشی که میتونه منو توصیف کنه :)

تو خیلی چیزا رو نمیدونی..! تو نمیدونی چقد یواشکی نگات کردم.....

وایییی خدااااا بچممممممم قربونششش برمممممممممم چقد تو خوشگلی...

چقد گوگولیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط