مگه ادم از جونشم ميگذره... 💔

مگه ادم از جونشم ميگذره... 💔
دیدگاه ها (۱)

دابسمش...

يهويي... ❤

تموم شه كار دنيا من با تو كار دارم... ❤

علي عبدالمالكي اعتراف... ❤

مگه میگذره ادم از اونی‌که زندگیشه..

سالاد سزار یا شیرازیی

مگه میشه ادم بیاد پیشت حال دلش بد باشه🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط