خستگی درون چشم‌هایت

خستگی درون چشم‌هایت
به تنم بیاید‌ الهی.
دیدگاه ها (۰)

-یک هفته‌ی دیگر من به کلی از یادت می‌روم.+از یادم می‌روی؟ تو...

به من تکیه داده بود و منموهایش را بوسیدم‌.

میشود پیشانی‌ات را بوسید و از لب‌ها گذشت ؟

پشت هم شعر نوشتم كه بخوانی ،، خواندی ؟بغض کردم که ببینی و بم...

کاش می شد درون چشم هایت بذر شادی بکارم🌱🍃🌼

می‌خوام خستگی از تنم بره🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط