پُشت سَرَم حَرف میزَنن مُهِم نیست🤞👎

پُشت سَرَم حَرف میزَنن مُهِم نیست🤞👎
سَگی کِ مَنو نِمیشناسه زیاد 👈واق واق👉 میکُنه...✌🏼👍
دیدگاه ها (۰)

بعضی وقتا باید خیلی جدی گفت:فدای سرم.

تا توانی دلی ب دست آور ؛ دل شکستن هنر نمی باشد....:)💔 🖤 💔

💯

🖤🥂:(

دقیقن..... بعضیا بهم میگن این فلان پشت سرت حرف می زنه و منم ...

پشت سرم حرف میزنن چون رو در رو از پس من بر نمیان!!😂🚷

پشت سرم حرف میزنن چون ......رو در رو از پس من بر نمیان!!😂🚷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط