مَ ادم ارومیم🎀

مَ ادم ارومیم🎀
دیدگاه ها (۳)

اهنگ خوبی ولی یکم ازش میترسم نمیدونم چرا👺

اقای ژنیا باشد🔪

موشک از رو کلمو رد شد گلیلیلی خیلی گند بود من خوشحال شدم نمی...

لیلیلیلی اسرائیل ما رو داره سوراخ میکنهههه(نمیدونم مثل دیوو...

من ادم ارومیم

اهنگ من ادم ارومیم

یه سم براتون اوردم😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط