احساس خوشبختی نمیکنم... ولی به درک

احساس خوشبختی نمیکنم... ولی به درک
دیدگاه ها (۲)

تو هم شدی مثل اونا:) منم شدم مثل خلا (:💔

یادگاریش چشا خیسمه🥲💔

تنهایی ما بهتر از عشق دو روزه شماست🥺

واقعا هیچ وقت درک نمیکنم

دقیقا... خودمم خودمو درک نمیکنم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط